Paskutinė klasės kelionė kartu

• Paskelbta: 2024-06-06
  • Kategorija: Renginiai
    2024 m. gegužės 16 d. 8a klasės vadovė Rita Medvedevienė surengė ekskursiją į Druskininkus - paskutinę klasės kelionę, nes mes netrukus baigsime progimnaziją ir išsiskirsime.
    8 val. išvykome iš mokyklos kiemo ir autobusu pajudėjome Druskininkų link. Oras buvo geras. Dalis mokinių autobuse snaudė, todėl atvykę 10 val. buvome pailsėję, geros nuotaikos, energingi. Atėjome į Druskininkų miesto muziejų. Ten pasitiko muziejininkė edukatorė ir, padalinusi klasę pusiau, vieną grupę nusivedė į edukacinę klasę muziejuje, o kitus palydėjo į parodų centrą. Vieni mūsų domėjomės Druskinininkų medicinos istorija, praktinio užsiemimo metu gaminomės natūralius druskos rutulius voniai, kiti sužinojo daug įdomybių apie miesto senąjį transportą ir pasigamino kvapnius veltinio oro gaiviklius automobiliui. Druskininkai nėra eilinė Lietuvos provincija. Nuo devyniolikto amžiaus ketvirtojo dešimtmečio miestas tapo kurortu. Druskininkų mieste buvo galima pagerinti sveikatą. Čia buvo siūloma daugybė procedūrų.
    11 val. sėdome į traukinuką, kuriuo linksmai pasivažinėjome po kurortą ir sužinojome jo istoriją, o 12 val. sustojome prie uzbekų virtuvės restorano „Buchara“. Čia susipažinome su uzbekų nacionaliniais patiekalais ir valgėme neįtikėtino dydžio čeburekų su sultiniu. Pasistiprinę turėjome laiko pasivaikščioti Druskininkų gatvėmis ir gatvelėmis, pasigrožėti miesto fontanu bei ežeru. 14 val. nekantraudami nuskubėjome į „UNO“ pramogų medžiuose parką. Išklausę instruktažo, leidomės į smagią, daug įspūdžių suteikusią patirtį. Kelionę baigėme aplankydami Merkinės apžvalgos bokštą bei grožėdamiesi nuostabiu Lietuvos gamtos vaizdu. Kelionė atgal į namus baigėsi kalbomis, juoku, bendra daina ir visam laikui liks mūsų gražiu bendrystės prisiminimu.