Mokomės gamtoje ir iš gamtos

     2c klasės mokiniai vykdė integruotą pasaulio pažinimo – dailės ir technologijų  projektą „Kas vasarą su kailiniais, o žiemą su marškiniais?"
     Projekto metu mokiniai turėjo stebėdami, tyrinėdami, gretindami atrasti pagrindinius požymius, skiriančius medžius, krūmus ir žoles, išvardyti augalų dalis, atlikti kūrybinę užduotį.
    Išvykos į mišką metu mokiniai ne tik grožėjosi nuspalvintais medžių lapais, bet tyrinėjo juos prieš saulės šviesą ir pastebėjo, kad vienų augalų lapų gyslos šakojasi į šonus, o kitų – visos gyslos yra lygiagrečios. Apkabindami gražuolio ąžuolo kamieną  išmatavo jo storį, pakartojo medžio dalis, diskutavo, svarstė, kuri iš jų galėtų būti medžiui svarbiausia. Diskusijos pabaigoje visi drauge suformulavo išvadą, kad visos dalys medžiui yra svarbios ir reikalingos.
     Prisirinkę įvairiaspalvių medžių lapų mokiniai grįžo į klasę. Dailės ir technologijų pamokoje  atliko kūrybines užduotis: darė lapų anspaudus, lygino formą ir spalvą, dėliojo kompozicijas ir kūrė aplikacijas. Klasės erdvė pasipuošė mokinių atliktais kūrybiniais darbais, kurie primena ir skatina domėtis gamtine aplinka kaip neišsenkančiu džiaugsmo ir pažinimo šaltiniu.
                                                 Pradinio ugdymo mokytoja  Regina Balčiūnienė

Autorius:
Regina Balčiūnienė

Nuotraukos:
Regina Balčiūnienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos