Vasaros stovykla „Idėjų mokykla: STEAM ir verslumas“ buvo penkių dienų kelionė, kupina atradimų ir kūrybos. Ji atskleidė STEAM galią bei stiprino mokinių verslumo įgūdžius.
Pirmoji stovyklos diena buvo skirta susipažinimui ir kūrybinei veiklai. Mokiniai aktyviai diskutavo apie ateities Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnaziją ir ieškojo sprendimų, kaip galėtų ją patobulinti. Šiuos kūrybinius mokyklos tobulinimo sprendimus mokiniai įgyvendino Liepos Ušinskaitės vedamoje keramikos edukacijoje. Edukacijos metu jie lipdė servetėlių laikiklius, lėkšteles, saldainines ir puodelius, taip kurdami praktinius sprendimus mokyklos kasdienybei. Ši veikla aiškiai iliustravo, jog menas gali tapti galingu įrankiu kuriant realius, praktinę vertę turinčius produktus.
Antroji diena buvo skirta įkvepiančiai išvykai į Mokslo salą Kaune. Čia mokiniai pasinėrė į interaktyvias ekspozicijas ir eksperimentus, tyrinėdami įvairias mokslo ir technologijų sritis. Ši patirtis leido tiesiogiai pamatyti, kaip STEAM principai pritaikomi kuriant inovatyvius sprendimus, ir įkvėpė moksleivius mąstyti apie savo pačių ateities idėjas bei galimybes jas paversti realybe, taip stiprindama verslumo perspektyvą.
Trečiąją dieną mokinių laukė iššūkis – apsilankymas Pabėgimų kambaryje „Infinity Room“. Čia teko pasitelkti visus komandinio darbo, komunikacijos ir problemų sprendimo įgūdžius, gyvybiškai svarbius tiek STEAM projektuose, tiek verslo aplinkoje. Vėliau dieną karūnavo Lego robotikos „Sumo“ turnyras. Dalyviai konstravo ir programavo robotus, mokydamiesi inžinerijos ir programavimo principų, ugdydami strateginį mąstymą bei gebėjimą siekti pergalės – ieškodami sprendimų, kad jų robotas būtų sėkmingiausias.
Ketvirtąją dieną stovyklautojai pasinėrė į grupines veiklas, kur kūrė ateities mokyklos infrastruktūros prototipus. Dienos kulminacija buvo vaidinimai, kuriuose mokiniai gyvai pristatė, kaip atrodytų ir veiktų jų sukurta ateities mokykla. Ši veikla leido apjungti STEAM žinias su kūrybiškumu ir verslumu – nuo idėjos generavimo iki prototipo kūrimo ir sėkmingo savo vizijos pristatymo.
Paskutinė, penktoji, diena buvo skirta refleksijai. Traukiniu vykome į perlinių danielių parką Pravieniškėse, kur ramioje aplinkoje aptarėme visą stovyklos patirtį. Diskutavome apie įgytas žinias, patikusias veiklas bei ateities tobulėjimo galimybes, apibendrindami per šias penkias dienas sustiprintus STEAM ir verslumo įgūdžius.
Taigi, ši stovykla leido mokiniams ne tik giliau pažinti mokslo ir technologijų pasaulį, bet ir praktiškai ugdytis esminius XXI amžiaus įgūdžius – kritinį mąstymą, kūrybiškumą, komandinį darbą ir verslumo dvasią, kurie padės jiems sėkmingai žengti į ateitį.
Ankstesnės naujienos
-
- Paskelbta: 2025-06-12
- Kategorija: STEAM
Šeštųjų klasių mokiniai atliko socialinių mokslų tyrimą. -
- Paskelbta: 2025-06-10
- Kategorija: STEAM
Per metus vykdytų įdomiausių STEAM projektų pristatymai. -
- Paskelbta: 2025-06-08
- Kategorija: STEAM
Kūrybiškas eksperimentinis projektas tema „Nuo atomo iki kristalų“. -
- Paskelbta: 2025-05-29
- Kategorija: STEAM
Kviečiame dalyvauti renginyje. -
- Paskelbta: 2025-05-28
- Kategorija: STEAM
STEAM matematikos pamoka su Geogebra. -
- Paskelbta: 2025-05-28
- Kategorija: STEAM
Moksliniai tyrimai, ekperimentai, įdomūs žmonės - viskas progimnazijos mokiniams... -
- Paskelbta: 2025-05-24
- Kategorija: STEAM
Šeštųjų klasių kūrybinis ir ekologinis projektas. -
- Paskelbta: 2025-05-16
- Kategorija: STEAM
Mokslininkai, tyrėjai, atradėjai - ypatinga diena Progimnazijoje. -
- Paskelbta: 2025-05-16
- Kategorija: STEAM
Kūrybiškumo ir technologijų sintezė. -
- Paskelbta: 2025-05-09
- Kategorija: STEAM
Šventinė edukacija subūrė mažuosius kūrėjus. -
- Paskelbta: 2025-05-09
- Kategorija: STEAM
Rajoninis renginys gabiems ir talentingiems 3 - 4 klasių mokiniams. -
- Paskelbta: 2025-05-06
- Kategorija: STEAM
Integruotas dailės ir informacinio centro - bibliotekos projektas.