<strong>Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazija</strong>

Ateities profesijos

     Integruota karjeros ugdymo ir gyvenimo įgūdžių pamoka „Ateities profesijos“ leido 5–8 klasių mokiniams geriau suprasti karjeros planavimo svarbą ir profesijų įvairovę. Mokiniai diskutavo, kodėl vienos profesijos nyksta, kaip atsiranda naujos ir kokią įtaką šiems pokyčiams daro sparčiai tobulėjančios technologijos. Kiekviena klasė atliko skirtingas kūrybines užduotis.
    5 klasės mokiniai kūrė karjeros medžius, kuriuose pažymėjo savo stiprybes, gebėjimus, pomėgius ir kuriose srityse norėtų tobulėti ateityje. Ši veikla padėjo geriau pažinti save ir suvokti, kad kiekvienas turi unikalių talentų.   
    6 klasės mokiniai dirbo su informacinėmis technologijomis ir rengė pateiktis apie savo ateities profesijas. Jie tyrinėjo pasirinktą sritį, rinko informaciją ir mokėsi ją aiškiai pristatyti klasės draugams.  
     7–8 klasių mokiniai naudodami kūrybinę platformą „Canva“ kūrė minčių žemėlapius ir ateities profesijų plakatus. Jie analizavo, kokių profesijų gali atsirasti artimiausiais dešimtmečiais ir kokių gebėjimų prireiks norint sėkmingai prisitaikyti prie nuolat kintančios darbo rinkos. Reflektuodami mokiniai pripažino, kad karjeros planavimas yra  įdomus procesas, kuris padeda geriau suprasti save, savo gebėjimus ir svajones. Integruota pamoka „Ateities profesijos“ sujungė gyvenimo įgūdžių, karjeros ugdymo ir informacinių technologijų temas.
               Karjeros specialistė Dovilė Kazakevičienė

Autorius:
Dovilė Kazakevičienė

Nuotraukos:
Dovilė Kazakevičienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas