Svarbiausias socialinio pedagogo uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su mokinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Lina Zaveckienė
Socialinė pedagogė
Teikia pagalbą priešmokyklinio ugdymo grupių ir 1-4 klasių mokiniams.
Darbo laikas
Savaitės diena
Darbo laikas
Pietų pertrauka
Nekontaktinio darbo
laikas
Darbo vieta
Pirmadienis
7.45-16.15
11.30-12.00
7.45-8.45
14.15 - 16.15
Gedimino g. 38,
209 kabinetas
Antradienis
7.45-15.15
11.30-12.00
13.15 - 15.15
Girelės g. 41,
116 kabinetas
Trečiadienis
7.45-16.15
11.30-12.00
7.45-8.45
14.15 - 16.15
Girelės g. 41,
116 kabinetas
Ketvirtadienis
7.45-15.15
11.30-12.00
13.15 - 15.15
Gedimino g. 38,
116 kabinetas
Penktadienis
7.45-14.15
11.30-12.00
12.00-14.15
Gedimino g. 38,
209 kabinetas
Kontaktai
El. paštas lina.zaveckiene@v.girzado-progimnazija.lt
El. paštas Rašyti
Teikia pagalbą priešmokyklinio ugdymo grupių ir 1-4 klasių mokiniams.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Nekontaktinio darbo laikas |
Darbo vieta |
Pirmadienis |
7.45-16.15 |
11.30-12.00 |
7.45-8.45 14.15 - 16.15 |
Gedimino g. 38, 209 kabinetas |
Antradienis |
7.45-15.15 |
11.30-12.00 |
13.15 - 15.15 |
Girelės g. 41, 116 kabinetas |
Trečiadienis |
7.45-16.15 |
11.30-12.00 |
7.45-8.45 14.15 - 16.15 |
Girelės g. 41, 116 kabinetas |
Ketvirtadienis |
7.45-15.15 |
11.30-12.00 |
13.15 - 15.15 |
Gedimino g. 38, 116 kabinetas |
Penktadienis |
7.45-14.15 |
11.30-12.00 |
12.00-14.15 |
Gedimino g. 38, 209 kabinetas |
Kontaktai
Teikia pagalbą 5-8 klasių mokiniams
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Nekontaktinis laikas |
Darbo vieta |
Pirmadienis |
7.30 - 16.00 |
11.15 - 11.45 |
14.30 – 16.00 |
Paukštininkų g. 5. 301 kabinetas |
Antradienis |
7.30 - 16.00 |
11.15 - 11.45 |
14.30 – 16.00 |
|
Trečiadienis |
7.30 - 16.00 |
11.15 - 11.45 |
14.30 – 16.00 |
|
Ketvirtadienis |
7.30 - 16.00 |
11.15 - 11.45 |
14.30 – 16.00 |
|
Penktadienis |
7.30 - 11.30 |
---- |
---- |
Kontaktai
Telefonas 8 675 31683.
Socialinio pedagogo veikla
Socialinio pedagogo veiklos tikslas – vaiko gerovė, saugumas siekiant pozityvios integracijos ir socializacijos visuomenėje, skatinant visavertę asmenybės raišką, pilietinę brandą.
Progimnazijos socialinis pedagogas:
- dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, mokytojais ir kitais mokykloje dirbančiais specialistais;
- vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirba su vaikais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas;.
- bendradarbiauja su klasių auklėtojais, mokytojais, specialistais, mokyklos administracija, socialiniais partneriais (vaiko teisių apsaugos skyriumi, pedagogine psichologine tarnyba, policija, socialiniais darbuotojais, dienos centrais, krizių, vaiko raidos, ir kt.) sprendžiant vaikų socialines – pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų;
- palaiko ryšius su vietos bendruomene įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą ir rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams;
- tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę;
- dalyvauja progimnazijos Vaiko gerovės komisijos darbe;
- atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
- lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės vadovas neturi tam galimybių.
Svarbu
- Nurodytas bendras pagalbos specialistų darbo laikas, kurį sudaro kontaktinės (tiesioginio darbo su pagalbos gavėjais) ir nekontaktinės (dokumentų tvarkymo, tyrimų, vertinimų rezultatų skaičiavimo ir pan.) valandos.
- Socialinis pedagogas gali nebūti darbo vietoje, kai dirba už įstaigos ribų (t.y. lanko mokinius namuose, bendrauja su kitų institucijų specialistais).
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, mokytojais ir kitais mokykloje dirbančiais specialistais.
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirba su vaikais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
- Bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais mokytojais, specialistais, mokyklos administracija sprendžiant vaikų socialines – pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą. Teikia siūlymų, kaip būtų galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką.
- Bendradarbiauja su socialiniais partneriais (vaiko teisių apsaugos tarnyba, pedagogine psichologine tarnyba, policija, savivaldybių ir seniūnijų socialiniais darbuotojais, dienos centrais, krizių, vaiko raidos, pirminės sveikatos priežiūros, kultūros centrais, vaikų neformaliojo švietimo mokyklomis ir kt.).
- Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
- Tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
- Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
- Atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
- Kartu su klasių auklėtojais, kitais ugdytojais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
- Lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės auklėtojas neturi tam galimybių.
Atnaujinta: 2024-07-21