Priešmokyklinis ugdymas progimnazijoje
- Paskelbė : Rita Žukauskaitė
- Paskelbta: 2024-12-19
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Priešmokyklinis ugdymas Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazijoje yra ypatingas tuo, kad vaikai turi galimybę palaipsniui įsilieti į progimnazijos bendruomenę: jiems organizuojamos įvairios veiklos, kurių metu susipažįstama su klasėmis ir ugdymo priemonėmis, mokyklos gyvenimu, bendraujama su pradinių klasių mokytojomis ir mokiniais. Teisingai pasirinkta priešmokyklinė ugdymo grupė gali palengvinti būsimų pirmokų adaptaciją, kuri labai svarbi vaikų pasiekimams pirmoje klasėje. Juk pagrindinis priešmokyklinio ugdymo pedagogų uždavinys ir yra – padėti vaikui pasirengti sėkmingai mokytis pagal pradinio ugdymo programą.
Kiekvienas vaikas yra unikalus, o į grupes susirenka labai skirtingi vaikai tiek savo asmeninėmis, tiek charakterio savybėmis, įpročiais bei pomėgiais. Tokio amžiaus vaikai visada kupini smalsumo, norintys ir siekiantys pažinti mus supantį pasaulį, bendrauti su kitais. Todėl progimnazijoje dirbančios patyrusios ir kūrybingos pedagogės Danguolė, Lijana ir Živilė siekia, kad vaikai nuolat patirtų atradimų džiaugsmą žaisdami, kūrybiškai ir aktyviai dalyvaudami ugdymo procese. Pedagogių idėjų kraitis neišsenkamas, jos kaskart įgyvendina vis kažką naujo, įdomaus. Kiekvieną dieną vaikai atranda tiek nuostabių dalykų, kurių jie dar nematė, nežinojo, nebuvo išbandę. Didelį dėmesį pedagogės skiria ugdymuisi per patirtį - vaikai pažįsta ir sužino apie mus supantį pasaulį per STEAM veiklas. Juk daugeliu atveju vien mokytojos žodžių jau neužtenka, nes vaikams reikia ne tik išgirsti, bet ir pamatyti, patiems išbandyti, eksperimentuoti. Raginti ir kviesti vaikų nereikia, jie patys noriai viską išbando. Visose priešmokyklinio ugdymo grupėse sukurta saugi, estetiška, orientuota į vaiko ugdymosi tikslus bei jo amžių aplinka. O kiek mokytojos patiria džiaugsmo akimirkų, kai mato vaikų šypsenas, juoką, jų pažinimo džiaugsmą, mėgavimąsi įdomia veikla! Šiuo džiaugsmu jos pasidalija kartu su vaikų tėveliais, kai ryte pasitinka mažuosius ar juos išlydint vakare namo.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse dirbanti meninio ugdymo pedagogė, muzikos mokytoja Rasa, vaikus moko klausytis muzikos, dainuoti, suprasti ir perprasti ritmiką, supažindina juos su įvairaus žanro muzika. Kiekvienam užsiėmimui pedagogė kruopščiai ruošiasi, nes nori vaikus sudominti, vesti juos po stebuklingą muzikos pasaulį ir perteikti žinias linksmų muzikinių žaidimų, dainelių pagalba. Juk muzika lavina įvairius gebėjimus, leidžia vaikui patirti laisvės, saviraiškos ir muzikavimo džiaugsmą. Kiekvienas vaikas yra labai skirtingas, nepakartojamas, unikalus, pilnas kūrybiškumo, skirtingomis spalvomis matantis mus supantį pasaulį, todėl pedagogė sudaro sąlygas kiekvienam vaikui atsiskleisti ir tobulėti.
Su šypsenomis, švytinčiomis iš smalsumo akimis mažieji laukia ir anglų kalbos mokytojos Violetos. Šiandien jau niekam nekyla abejonių, kad užsienio kalbų mokėjimas yra didelis kiekvieno žmogaus privalumas. Ir kuo anksčiau vaikas pradeda mokytis kalbų, tuo geresnių rezultatų galima pasiekti. Mažiesiems viskas yra taip įdomu, taip nežinoma ir neatrasta, kad pedagogė, pasitelkdama žaidimus, dainas, ir kitus vaikams lengvai įsimenamus būdus, linksmai ir žaismingai moko vaikus anglų kalbos pradžiamokslio.
Džiaugiamės, kad priešmokyklinukų ugdomoji veikla yra paįvairinta šokio užsiėmimais, kuriuos veda mokytoja Margarita. Mokytoja daug dėmesio skiria ne tik ritmikos, šokių žingsnių ir pačių šokių mokymui, bet didelis dėmesys skiriamas vaikų taisyklingos laikysenos formavimui. Judesių išraiškos ir saviraiškos, koordinacijos lavinimas padeda ne tik vaiko jausmų, minčių ir kūno vientisumui, darnai pasiekti, bet turi įtakos ir kitoms ugdymo sritims bei savarankiškos, kūrybiškos asmenybės ugdymui.
Progimnazijoje dirba gausus būrys pagalbos mokiniui specialistų. Logopedė Erika stengiasi laiku nustatyti vaikų kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus ir bendradarbiaujant su pedagogais bei ugdytinių tėveliais, juos šalinti.
Psichologė Kristina teikia psichologinę pagalbą emocijų, elgesio, adaptacijos, mokymosi, bendravimo ir kitų sunkumų turintiems vaikams. Ji taip pat konsultuoja vaikų tėvus, teikia jiems rekomendacijas.
Specialioji pedagogė Jurgita individualių pratybų metu padeda vaikams, turintiems specialių ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį ir lavina sutrikusias funkcijas, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymo ypatumus. Pedagogė taip pat teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja šių mokinių ugdymo klausimais.
Socialinės pedagogės Linos darbo progimnazijoje esmė – kurti saugią ir sveiką ugdymo ir socializacijos aplinką, ypatingą dėmesį skiriant socialinių įgūdžių ugdymui bei organizuojant kryptingas vaikų užimtumo, ankstyvosios prevencijos programas. Taip pat pedagogė ypatingą dėmesį skiria vaikams, atsidūrusiems socialinės-pedagoginės rizikos grupėse.
Progimnazijos priešmokyklinio ugdymo grupių darbo laikas nuo 7.30 val. iki 18.00 val. Tad vaikučių tėveliai gali ramiai darbuotis, patikėję savo atžalas mūsų šauniam pedagogų kolektyvui. Juk mūsų progimnazijos siekiamybė – visiems kartu tarpusavyje bendradarbiaujant, kurti jaukią, ugdančią ir psichologiškai saugią aplinką ir atmosferą, kurioje vaikas augtų laimingas, laukiamas, globojamas ir mylimas, o svarbiausia – bendraamžių būryje besimėgaudamas mokymosi procesu, išgyvenantis visas nepakartojamas vaikystės akimirkas!
Kiekvienas vaikas yra unikalus, o į grupes susirenka labai skirtingi vaikai tiek savo asmeninėmis, tiek charakterio savybėmis, įpročiais bei pomėgiais. Tokio amžiaus vaikai visada kupini smalsumo, norintys ir siekiantys pažinti mus supantį pasaulį, bendrauti su kitais. Todėl progimnazijoje dirbančios patyrusios ir kūrybingos pedagogės Danguolė, Lijana ir Živilė siekia, kad vaikai nuolat patirtų atradimų džiaugsmą žaisdami, kūrybiškai ir aktyviai dalyvaudami ugdymo procese. Pedagogių idėjų kraitis neišsenkamas, jos kaskart įgyvendina vis kažką naujo, įdomaus. Kiekvieną dieną vaikai atranda tiek nuostabių dalykų, kurių jie dar nematė, nežinojo, nebuvo išbandę. Didelį dėmesį pedagogės skiria ugdymuisi per patirtį - vaikai pažįsta ir sužino apie mus supantį pasaulį per STEAM veiklas. Juk daugeliu atveju vien mokytojos žodžių jau neužtenka, nes vaikams reikia ne tik išgirsti, bet ir pamatyti, patiems išbandyti, eksperimentuoti. Raginti ir kviesti vaikų nereikia, jie patys noriai viską išbando. Visose priešmokyklinio ugdymo grupėse sukurta saugi, estetiška, orientuota į vaiko ugdymosi tikslus bei jo amžių aplinka. O kiek mokytojos patiria džiaugsmo akimirkų, kai mato vaikų šypsenas, juoką, jų pažinimo džiaugsmą, mėgavimąsi įdomia veikla! Šiuo džiaugsmu jos pasidalija kartu su vaikų tėveliais, kai ryte pasitinka mažuosius ar juos išlydint vakare namo.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse dirbanti meninio ugdymo pedagogė, muzikos mokytoja Rasa, vaikus moko klausytis muzikos, dainuoti, suprasti ir perprasti ritmiką, supažindina juos su įvairaus žanro muzika. Kiekvienam užsiėmimui pedagogė kruopščiai ruošiasi, nes nori vaikus sudominti, vesti juos po stebuklingą muzikos pasaulį ir perteikti žinias linksmų muzikinių žaidimų, dainelių pagalba. Juk muzika lavina įvairius gebėjimus, leidžia vaikui patirti laisvės, saviraiškos ir muzikavimo džiaugsmą. Kiekvienas vaikas yra labai skirtingas, nepakartojamas, unikalus, pilnas kūrybiškumo, skirtingomis spalvomis matantis mus supantį pasaulį, todėl pedagogė sudaro sąlygas kiekvienam vaikui atsiskleisti ir tobulėti.
Su šypsenomis, švytinčiomis iš smalsumo akimis mažieji laukia ir anglų kalbos mokytojos Violetos. Šiandien jau niekam nekyla abejonių, kad užsienio kalbų mokėjimas yra didelis kiekvieno žmogaus privalumas. Ir kuo anksčiau vaikas pradeda mokytis kalbų, tuo geresnių rezultatų galima pasiekti. Mažiesiems viskas yra taip įdomu, taip nežinoma ir neatrasta, kad pedagogė, pasitelkdama žaidimus, dainas, ir kitus vaikams lengvai įsimenamus būdus, linksmai ir žaismingai moko vaikus anglų kalbos pradžiamokslio.
Džiaugiamės, kad priešmokyklinukų ugdomoji veikla yra paįvairinta šokio užsiėmimais, kuriuos veda mokytoja Margarita. Mokytoja daug dėmesio skiria ne tik ritmikos, šokių žingsnių ir pačių šokių mokymui, bet didelis dėmesys skiriamas vaikų taisyklingos laikysenos formavimui. Judesių išraiškos ir saviraiškos, koordinacijos lavinimas padeda ne tik vaiko jausmų, minčių ir kūno vientisumui, darnai pasiekti, bet turi įtakos ir kitoms ugdymo sritims bei savarankiškos, kūrybiškos asmenybės ugdymui.
Progimnazijoje dirba gausus būrys pagalbos mokiniui specialistų. Logopedė Erika stengiasi laiku nustatyti vaikų kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus ir bendradarbiaujant su pedagogais bei ugdytinių tėveliais, juos šalinti.
Psichologė Kristina teikia psichologinę pagalbą emocijų, elgesio, adaptacijos, mokymosi, bendravimo ir kitų sunkumų turintiems vaikams. Ji taip pat konsultuoja vaikų tėvus, teikia jiems rekomendacijas.
Specialioji pedagogė Jurgita individualių pratybų metu padeda vaikams, turintiems specialių ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį ir lavina sutrikusias funkcijas, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymo ypatumus. Pedagogė taip pat teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja šių mokinių ugdymo klausimais.
Socialinės pedagogės Linos darbo progimnazijoje esmė – kurti saugią ir sveiką ugdymo ir socializacijos aplinką, ypatingą dėmesį skiriant socialinių įgūdžių ugdymui bei organizuojant kryptingas vaikų užimtumo, ankstyvosios prevencijos programas. Taip pat pedagogė ypatingą dėmesį skiria vaikams, atsidūrusiems socialinės-pedagoginės rizikos grupėse.
Progimnazijos priešmokyklinio ugdymo grupių darbo laikas nuo 7.30 val. iki 18.00 val. Tad vaikučių tėveliai gali ramiai darbuotis, patikėję savo atžalas mūsų šauniam pedagogų kolektyvui. Juk mūsų progimnazijos siekiamybė – visiems kartu tarpusavyje bendradarbiaujant, kurti jaukią, ugdančią ir psichologiškai saugią aplinką ir atmosferą, kurioje vaikas augtų laimingas, laukiamas, globojamas ir mylimas, o svarbiausia – bendraamžių būryje besimėgaudamas mokymosi procesu, išgyvenantis visas nepakartojamas vaikystės akimirkas!
KVIEČIAME RINKTIS PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĘ KAIŠIADORIŲ VACLOVO GIRŽADO PROGIMNAZIJOJE, MOKYKLOJE, KURIOJE GERA VISIEMS!!!
„10 priežasčių, kodėl verta rinktis priešmokyklinę ugdymo grupę Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazijoje“ https://youtu.be/zq3i-7NZWa8
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rita Žukauskaitė
Ankstesnės naujienos
-
- Paskelbta: 2024-12-16
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Kalėdų senelio rezidencijoje – magiškų pasakų akimirkos. -
- Paskelbta: 2024-12-16
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Kalėda susitiko su PUG vaikučiais. -
- Paskelbta: 2024-10-17
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG vaikų pažintinė išvyka į kaimo sodybą. -
- Paskelbta: 2024-06-22
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG vasaros stovyklos įspūdžiai. -
- Paskelbta: 2024-06-04
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Priešmokyklinio ugdymo sporto žaidynės. -
- Paskelbta: 2024-05-22
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG vaikų sėkmė konkurse „Saugaus eismo ABC“. -
- Paskelbta: 2024-05-22
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG vaikai „pasimatavo“ gaisrininko profesiją. -
- Paskelbta: 2024-04-29
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Priešmokyklinio ugdymo vaikų meninio skaitymo konkursas. -
- Paskelbta: 2024-03-29
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG renginys, skirtas Žemės dienai paminėti. -
- Paskelbta: 2024-03-18
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG mokinių veiklos projekte "Išbandau". -
- Paskelbta: 2024-03-13
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
Kosmosas vaikams – nauja, nežinoma ir ypač patraukli tema. -
- Paskelbta: 2024-03-13
- Kategorija: Priešmokyklinis ugdymas
PUG auklėtiniai III respublikiniame muzikos festivalyje.