Vasario 20 dieną 7 klasės mokiniai leido kiek kitaip. Kaip žinia, vasario 20 diena – saugesnio interneto diena. Taigi, nuo ankstaus ryto mokiniai keliavo į Adomo Mickevičiaus viešąją biblioteką, kurioje turėjo galimybę sudalyvauti renginyje „Skaitmeninė banga“.
Renginyje mokiniai klausėsi 4 pranešimų. Pirmasis pranešimas buvo „Kūrybiškas dirbtinio intelekto naudojimas mokykloje ir asmeniniame gyvenime“, kurį skaitė WHY AI dirbtinio intelekto analitikas Rokas Stankevičius. Šiame pranešime buvo pateikiami ne tik patarimai, kaip kūrybiškai pritaikyti dirbtinio intelekto galimybes, tačiau buvo pasidalinta ir naudingais įrankiais. NORD SECURITY informacijos saugumo vadybininkės Sigitos Jurkynaitės pranešimas „Dirbtinis intelektas kibernetiniame saugume: 3 dalykai, kuriuos turėtume žinoti kiekvienas“ atskleidė ir tamsiąją dirbtinio intelekto pusę bei pateikė praktinių patarimų, kaip būti sąmoningiems identifikuojant kibernetines grėsmes. Trečiąjį pranešimą skaitė Olle Pridiuksson – UNITY, KING/ CANDY CRUSH žaidimų inžinierius. Jo pranešimas „Kompiuterinių žaidimų galia ir pavojai. Eksperto patarimai norintiems kurti“ mokiniams atskleidė ne tik žaidimų kūrimo subtilybes, bet ir suteikė daugiau žinių apie karjeros galimybes šioje srityje. Ketvirtasis pranešimas „Pasaulis, kuriame nereikės dirbti – džiaugtis ar nerimauti“ buvo pristatytas DU BITAI laidos vedėjo ir dirbtinio intelekto produktų kūrėjo Jonas Lekevičius. Šis pranešimas privertė mokinius susimąstyti, ar dirbtinis intelektas nepakeis žmonių jų svajonių profesijose.
Taip pat šis renginys mokiniams padovanojo ir išskirtinę galimybę – išbandyti save tikrame interviu. Mokiniams buvo užduodami įdomūs klausimai, susiję su skaitmeniniu raštingumu ir technologijų pasauliu. Interviu metu mokiniai galėjo pasijausti tikromis žvaigždėmis – prisegti mikrofonai, o interviu lyg tikroje televizijos studijoje – kamerų apsuptyje. Nors šiuo metu vaizdinė medžiaga yra ruošiama, vos tik bus paruošta, ja pasidalinsime su mokyklos bendruomene.
Taigi, šis renginys ne tik prisidėjo prie mokinių skaitmeninio raštingumo ugdymo, paskatino juos kritiškai pažvelgti į technologijas, bet ir pateikė praktinių patarimų, reikšmingų sėkmingam ir saugiam veikimui skaitmeniniame amžiuje.
Ankstesnės naujienos
-
- Paskelbta: 2025-02-12
- Kategorija: STEAM
STEAM stažuotė Vilniaus VGTU inžinerijos licėjuje. -
- Paskelbta: 2025-02-12
- Kategorija: STEAM
Progimnazijos mokytojai STEAM stažuotėje VGTU inžinerijos licėjuje. -
- Paskelbta: 2025-02-10
- Kategorija: STEAM
Antrokų STEAM veiklos, formuojančios sveiko gyvenimo įgūdžius. -
- Paskelbta: 2025-02-04
- Kategorija: STEAM
Integruotos technologijų ir klasės susirinkimų pamokos šeštokams. -
- Paskelbta: 2025-01-19
- Kategorija: STEAM
Praktinės veiklos gamtos pamokose. -
- Paskelbta: 2025-01-12
- Kategorija: STEAM
Projektinės kūrybinės chemijos dirbtuvės. -
- Paskelbta: 2024-12-11
- Kategorija: STEAM
Kūčiukų gamyba: kultūrinis ir STEAM ugdymas. -
- Paskelbta: 2024-11-12
- Kategorija: STEAM
Ruduo - dėkingas metų laikas, suteikiantis neribotas galimybes tyrinėti. -
- Paskelbta: 2024-11-11
- Kategorija: STEAM
STEAM diena atnaujintoje progimnazijos salėje. -
- Paskelbta: 2024-11-05
- Kategorija: STEAM
Kviečiame į tarptautinę STEAM dieną progimnazijoje. -
- Paskelbta: 2024-09-12
- Kategorija: STEAM
3e klasės mokiniai mokslo metus pradėjo atradimų ciklo veiklomis. -
- Paskelbta: 2024-07-01
- Kategorija: STEAM
Finansinio raštingumo stovyklos aptarimas.