Pirmokai skaito, rašo, žaidžia LIETUVĄ

      Skaitymo ir rašymo, informacinio raštingumo gebėjimų ugdymas Progimnazijoje vyksta įvairiomis formomis, taikant įvairias metodikas: susitikimai su rašytojais, edukacijos, konkursai, viktorinos, integruotos pamokos ir kt. veiklos. Progimnazijos biblioteka savo veiklomis, integruotomis pamokomis dalyvauja mokinių skaitymo, rašymo ir informacinių komunikacinių technologijų gebėjimų ugdyme.
    Pradinių klasių mokiniams vasario ir kovo mėnesiais bibliotekoje vyksta garsinio ir individualaus skaitymo  pamokos  „Skaitome Lietuvą“. Bibliotekoje mokiniams parengta knygų apie Lietuvą paroda. Pamokų metu mokiniai skaito, ieško atsakymų į mokytojų pateiktus klausimus, sprendžia kryžiažodžius apie Lietuvą. Pirmokams vasario mėnesį vyko integruota pamoka „Pirmokai skaito, rašo, žaidžia Lietuvą“. Pamoka vyksta netradicinėje aplinkoje ir netradiciniu būdu. Mokiniai šiose pamokose mokosi dirbti ne tik individualiai, bet  komandose. Tai dar vienas būdas ugdyti komandinio darbo gebėjimus. Jie prisiminė ir sužinojo, kokias Lietuvos valstybines šventes mes minime ir švenčiame, kokie yra valstybės simboliai, kada ir kur giedamas Lietuvos himnas. Pamokoje neapsieiname ir be išmaniųjų technologijų: planšečių, išmaniosios lentos. Dirbant komandoje svarbu, kad kiekvienas mokinys savo žiniomis ir gebėjimais gali prisidėti individualiai: vienas geriau skaito, kitas greičiau rašo, trečias geriau išmano išmaniąsias technologijas. Taip mokiniai teikia pagalbą vienas kitam. O daugiausiai emocijų kyla, kai mokomasi varžantis.
     Teigiamų žinių ir rezultatų džiaugsmas mokiniams ir mums mokytojams yra pats svarbiausias. Laimėti nori visi, bet iki laimėjimo reikia skaityti, rašyti, norėti, domėtis ir siekti.
                                                   Bibliotekininkė Rasa Rimkuvienė

 

Autorius:
Rasa Rimkuvienė

Nuotraukos:
Rasa Rimkuvienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos