Paskutinį kartą su Progimnazijos vardu

Gegužės 26 dieną aštuntokai išvyko į paskutiniąją ekskursiją, kai keliaudami po pasaulį skleidė KVGP vardą. Pirmąją dieną, nuvykę į Taliną, apsilankėme Hidrolėktuvų muziejuje, kuriame likome sužavėti eksponatų gausa, jų modernumu ir neįtikėtiną įspūdį suteikiančiu povandeniniu laivu salės viduryje. Vakarą praleidome vaikščiodami po didingas Talino senamiesčio gatves, klausydami gidės pasakojimų apie tų laikų tradicijas, gyvenimą Taline.
      Antrąją dieną anksti ryte susėdome į autobusą ir išvykome Tartu link. Antrame pagal dydį Estijos mieste aplankėme garsųjį mokslo centrą AHHAA. Patys išbandėme daugybę garsių pasaulio mokslininkų fizikos atradimų, veidrodžių labirintą, Miunhauzeno bokštą, vardo rašymą lietuje. Tik drąsiausieji išdrįso pasivažinėti dviračiu ant lyno, pakabinto kelių metrų aukštyje. Susipažinome su žmogaus organizmu, jo sandara, organų veikla. Iki pietų laiką leidome Tartu senamiestyje, universitetiniame miestelyje, kuriame perėjome per Angelų, Velnių tiltus, išvydome XIII a. Tartu katedros griuvėsius, pasigrožėjome šokančios poros po skėčiu statula.
     Pasisėmę daugybę naujų žinių, grįžome sėkmingai užbaigti šiuos mokslo metus.