Įspūdingiausi istoriniai pastaitai atgyja matematikoje

     Pradedant diegti atnaujintą ugdymo turinį labai svarbūs tampa dalykų inegralumo akcentai, STEAM ugdymo principai. Nelaukiant kitų mokslo metų, kada atnaujintas ugdymo turinys startuos 5 ir 7 klasėse, jau dabar išbandomos dalykų integravimo, projektinių veiklų galimybės. 
    6c klasės mokiniai gilindami istorijos ir matematikos žinias dalyvavo netradicinių pamokų cikle. Aiškindamiesi ES susikūrimo procesą, mokiniai ieškojo informacijos ir pristatė istorinius pranešimus apie pasirinktas Europos Sąjungos valstybes: papasakojo apie šalies simbolius, gyventojus, prezidentus, valiutas, tradicines ir valstybines šventes. Po to pasirinkę šalių žymiausius objektus bei statinius braižė jų figūras koordinačių plokštumoje naudodami „GeoGebra“ programėlę. Mokiniai tarytum patys statė įspūdingus pastatus žymėdami taškus, brėždami linijas. Iškilo Triumfo arka, Pizos bokštas, Vazų rūmai, Big Ben ir Eifelio bokštai, Sagrada Familia ir Berlyno katedra, Koliziejus ir Atėnų Akropolis...
   Mokiniai ne tik išmoko koordinačių plokštumoje padėti tašką, bet ir apibendrino istorines žinias apie Europos Sąjungos šalis. O gal vasarą  šeštokams pavyks aplankyti pristatytą šalį ir pamatyti nupieštą įžymybę...
 
                  Matematikos mokytoja Lina Kačiulienė ir istorijos mokytoja Violeta Prokarenkienė
Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas