Daugiau nei matematika

  • Paskelbta: 2024-04-11
  • Kategorija: STEAM
         Šeštų klasių mokiniai integruotose matematikos ir informacinių technologijų pamokose, atlikdami STEAM veiklas, įgijo naujų žinių ir pritaikė jas praktiškai. Įveikdami iššūkį - kaip apdoroti duomenis ir braižyti diagramas, mokiniai atliko projektinius darbus “Vaikų skaičius šeimoje“, „Mėgstamiausia sporto šaka“, „Ką šeštokai veikia laisvalaikiu?“. 
    Mokiniai dirbo grupėse po keturis. Jų tikslas buvo – apklausti klasės draugus, sudaryti dažnių lentelę, nubrėžti stulpelinę ir linijinę diagramas, darbus pristatyti klasėje. Kiekviena grupė labai greitai išsirinko grupės vadovą ir pasiskirstė darbus. Kiekvienoje klasėje (6b, 6c, 6e) smagu buvo stebėti mokinius, kaip jie apklausinėjo draugus - buvo gera, kad ir mokytoja buvo įtraukta į apklausą. Klasėje 10 minučių buvo darbinis šurmulys. Po to stojo tyla ir kiekvienas dirbo paskirtą darbą. Grupių vadai vaikščiojo prie kiekvieno klausinėjo, ar reikia pagalbos, stebėjo jų darbą. O kartais ir griežtą žodį tardavo. Kitą pamoką pristatė savo darbus. Vienose klasėse popieriniame variante, o kitose - kompiuteriniame variante. Mokytojai tai buvo staigmena! Darbus vertino ne tik mokytoja, bet ir sudaryta mokinių komisija. Pristatę darbus, mokiniai iš klasės draugų gaudavo klausimų. Mokiniai drąsiai atsakinėjo į klausimus, išsakė savo komandinio darbo minusus ir pliusus, bet visi vieningai teigė, kad sužinojo daugiau apie draugus, išmoko dirbti ir bendrauti komandoje, pagilino diagramų brėžimo, duomenų apdorojimo įgūdžius,  išmoko naujų  dalykų - mokėsi brėžti diagramas „Canva“ programoje ir daryti pateiktis.
     Per šias STEAM veiklas vaikai patobulino kompetencijas skaičiavimo, iššūkių sprendimo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis pasiekimų ir bendradarbiavimo srityse.
              Matematikos mokytoja Daiva Genevičienė

Autorius:
Daiva G

Nuotraukos:
Daiva Genevičienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos