• P1018113.JPG
  • P1014170.JPG
  • P1018112.JPG
  • P1018109.JPG
  • P1018108.JPG
  • P1014177.JPG
  • P1014175.JPG
  • P1018106.JPG
  • P1018103.JPG
  • P1013945.JPG
  • P1013940.JPG

Vaclovo Giržado progimnazijos mokiniai pasodino 1000 berželių

  Kiekvienas augalas, medis ar gėlė turi gyvybės ir energijos. Didelė pagarba miškams ir medžiams būdinga mūsų senoliams. Rašytojo V. Krėvės „Skerdžiuje“ rasime tokius žodžius: „Be miško suskursta žmogus“. Tai svarbu ir šiandien.

  Kasmet pavasarį ir rudenį mūsų progimnazijos mokiniai vyksta sodinti miško ir noriai talkininkauja miškininkams. Šį pavasarį 6c klasės mokiniai sodino  berželius Strošiūnų šile, 49 kvartale. Mokiniai sodindami medelius mokėsi, kaip taisyklingai sodinti medį, į ką atkreipti dėmesį. Girininkas vedė gamtos pamoką, skatindamas pasirūpinti mišku, kad Lietuva būtų gražesnė ir ekologiškesnė.

Atliekos – įvairios sudėties nepageidaujamos medžiagos. Tokios medžiagos yra radioaktyvios atliekos, nuotekos, įvairios kasdieninės šiukšlės. Atliekos kaupiamos sąvartynuose, tiek žemės paviršiuje, tiek po žeme. Iki XX a. vidurio atliekų šalinimas sąvartynuose buvo pagrindinis atliekų tvarkymo metodas. Atliekos skirstomos į daugelį tipų, tačiau pačios svarbiausios yra šios: 

visuomeninės atliekos: žmonių gyvenimo, komercinės, pastatų dalių atliekos;

pavojingos atliekos: industrinės atliekos;

biomedicininės atliekos: medicininės atliekos;

ypatingo pavojingumo atliekos: radioaktyvios, elektronikos, sprogstamųjų medžiagų atliekos.

Pastaraisiais metais dažnai ir daug kalbama apie gamtos saugojimą, atliekų perdirbimą, atsakingą vartojimą, tačiau vis tiek daug perdirbimui skirtų atliekų atsiduria bendruose buitinių atliekų konteineriuose. Manau, kad vaikų atsakomybę rūšiuoti atliekas, reikia ugdyti nuo mažų. Jau nuo pirmos klasės su mokiniais kalbame apie atliekų perdirbimą, jų rūšiavimą ir to tuo pačiu mokome mokinių namiškius. O geriausias pavyzdys yra konkretūs darbai.

Nusprendėme įrodyti, kad iš atliekų galima sukurti puikius darbelius. Iš panaudoto kartono ir siūlų per dailės ir technologijų pamokas pagaminome nuotraukų rėmelius.

 

Ruduo – gausus savo derliumi. Ypatingas šių metų moliūgų derlius Elenutės šeimos darže. Gavę dovanų daug nuostabaus dydžio ir spalvų „storuliukų“ kibome įgyvendinti savo kūrybines idėjas.Kokie kūrybingi 2c klasės mokiniai ir jų tėveliai! Džiaugiamės tėvelių geranoriškumu ir bendradarbiavimu. Kviečiame prisiminti rudenį. Atgiję moliūgėliai džiugino mus visus – vaikus, mokinius ir mokyklos bendruomenę.

2c klasės mokiniai ir mokytoja Rūta Dumbliauskienė

Kaišiadorių Vaclovo Giržado progimnazija dalyvauja Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centro ir VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros vykdomame projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Todėl  nuo šio rudens Girelės g. 41 esančiose progimnazijos patalpose, įsikūrė moderni gamtamokslinė laboratorija. Čia mokiniai gali atlikti gamtos reiškinių tiriamuosius darbus, įvairius stebėjimus, eksperimentus. Juk mokytis gamtos mokslų be eksperimento, tyrimo, bandymo, stebėjimo neįmanoma.

Gyvenimiškų reiškinių susiejimas su mokslo teorija vaikams atveria gamtos ir technologijų pasaulį, leidžia geriau suprasti, kaip vyksta įvairūs procesai. Mokiniui-tyrinėtojui sudaroma galimybė pasijusti gamtos dalimi, save ir gamtą pajusti visais pojūčiais.

Elektroninis dienynas Tamo r Tarnybinis el.paštas

NARIŲ REGISTRACIJA

KALENDORIUS

Pirm A T K P Š S
1
11
12
13
14
17
Data : 2019 Gegužė 17
18
19
25
26
27
28
31
Data : 2019 Gegužė 31
l

DABAR NARŠO

Dabar svetainėje 65 svečiai ir narių nėra

Baneris Eurofondas

Olw

IPU logotipas horizontalus 1

 

 

 

  

 

niekorimto logo 1534752255p

 

 

    smm     Kaišiadorių rajono savivaldybė     logo    




Augu pats



    lms     LITNET mokykloms     Mukis     NEC      Draugiškas internetas   Eco Schools logo 100