Netradicinė matematikos pamoka vedama kitaip. Kas tai? Pasidalinsiu dviem pamokomis. Paskutinę mokslų metų dieną 5d klasės mokinė Ieva vedė matematikos pamoką „ Mokausi skaičiuoti su Abacus“. Ji mokė skaičiuoti be skaičiuotuvų, bet su rankų pirštais ir pasitelkus matematinę logiką. Ieva aiškino taisykles ir teisingus skaičiavimo kelius, kad atlikus aritmetinius veiksmus pavyktų gauti teisingus skaičiavimo rezultatus. Net tie vaikai, kuriems matematika – didžiausias siaubas, pasimokę „Menar Mental Arithmetic“ metodika, pamilsta skaičius. Taip pasakojo mokinė Ieva. Pasak jos, vaikai vėliau ne tik puikiai greitai skaičiuoja, bet ir lengviau mokosi kalbų ar eilėraščių, nes lavinama jų fotografinė atmintis. „Kad jie pradės mylėti skaičiukus – šimtas procentų. Bet atsiranda ir kiti dalykai: vieniems lengviau mokytis kalbų, eilėraščių, nebereikia per matematikos pamoką penkis kartus žiūrėti į ant lentos užrašytą uždavinį, užtenka žvilgtelėti ir jau atsimena, nes jį nufotografuoja - lavinama fotografinė atmintis. Kitų nuomone muzikos mokykloje pradėjo sektis geriau, nes viskas yra susiję. Ievos bendraklasiai noriai mokėsi ir atliko užduotis. Ypač gerai sekėsi Benui. Ruduo.
Krenta lapai, tačiau saulytė dar šildo ir kviečia į lauką. Tad paskutinį savaitės penktadienį prieš rudens atostogas, mes su 6d klasės mokiniais praleidome lauke. Susiskirstę į dvi komandas, žaidėme matematinius žaidimus „ Bum, bum “, „Pavaizduok figūras“ ir „Darėme skulptūras“. Mokiniai noriai dalyvavo žaidimuose, kovojo kas geriau atliks kiekvieną užduotį. Žaidimo „Bum,bum“ laimėtojos - Emilija ir Ulė , tačiau absoliuti nugalėtoja tapo Ulė. Kituose žaidimuose komandos puikiai rungtyniavo tarpusavyje, buvo kūrybingos ir labai išradingos. Pamokos pabaigoje sužaidėme žaidimą „ Laurencija miela, Laurencija tu, kada vėl būsime kartu“, kur mokiniai turėjo ne tik skaičiuoti, bet ir daryti pritūpimus. Pamokai pasibaigus, mokiniai klausė, kada bus kita tokia matematikos pamoka.
Matematikos mokytoja Daiva Genevičienė